13 september 2017

CEO's PostNL en De Persgroep spreken bij Digital Transformers Award 2017

Herna Verhagen (CEO PostNL) en Christian van Thillo (CEO De Persgroep) spreken bij de derde uitreiking van de Digital Transformers Award. Tijdens de uitreiking worden de grootste digitale veranderaars in Nederland in de schijnwerpers gezet.

Het evenement vindt plaats op donderdag 5 oktober 2017 in The Loft van de A’DAM Toren. 150 changemakers in digitale verandering uit de belangrijkste sectoren komen bij elkaar: een uitgelezen kans om kennis op te doen, te discussiëren en te netwerken.

Grote investeringen in digitale transformatie

Christian van Thillo staat al 27 jaar aan het hoofd van De Persgroep, in Nederland vooral bekend van landelijke kranten als Het Parool, Trouw, Algemeen Dagblad en De Volkskrant. De uitgever begeeft zich de laatste jaren echter steeds nadrukkelijker in het crossmediale domein. Van de investeringen die De Persgroep jaarlijks doet, wordt zo’n 80% ingezet ter bevordering van de digitale transformatie.

Succesvolle digitaliseringslag

Herna Verhagen is sinds 2012 CEO van PostNL. Onder haar leiding is het bedrijf in de afgelopen vijf jaar getransformeerd naar waar het nu staat. PostNL investeert veel in groei en innovatie en is hard op weg om het logistieke e-commerce bedrijf van de Benelux te worden.

Jury en genomineerden

De award-avond van Digital Transformers wordt dit jaar gepresenteerd door Jim Stolze, pionier op het gebied van digitale transformatie en drijvende kracht achter de Europese TEDx-conferenties. Als juryvoorzitter bepaalt Stolze samen met voormalige winnaars Robert van Geffen (Philips) en Anouk Beeren (Deli XL) de winnaar van 2017. De genomineerden worden binnenkort bekend gemaakt.

Over Digital Transformers

Digital Transformers zet het digitale talent in Nederland in de schijnwerpers en ondersteunt de digitale ontwikkeling van bedrijven door op onderscheidende wijze inspiratie, inzicht en ontwikkelmogelijkheden te bieden.

Oprichters van de Digital Transformers Award zijn recruiter Newpeople, pr-bureau Lubbers De Jong en Mirabeau.